Blogger news

Ahad, Jun 12, 2011

Secret - Starlight Moonlight


[sumber:youtube.crazycarrot270]

assalamualaikum dan salam sejahtera,

hellu my dear,

selamat hari ahad,dan esok hari isnin, hari yang paling tak aku nantikan..*sign*.. huhuhuu..

haaaa...dh  dgr lagu kat atas tu..huhuh cute kan..dance dia pon cute..alahai comey aje aku tgk..

o==[]::::::::::::::::>o==[]::::::::::::::::>o==[]::::::::::::::::>

bagi aku..berdiam diri didepan orang yang kite paling benci @ tak suke bukan bermaksud aku takut dengan dia..berdiam diri tak bermaksud kalah..korang nak ke bercakap dengan orang yang korang tak suke?tentu tak kan  ὸ.ό ..macam tu la jugak dgn aku..buat apa berckp dgn org yg dh tuduh kite ni macam2..menipu la..apa la..apa2 aje la yg tak pernah kite terpikir pon nak buat..and then mende yg dia tuduh2 tu sebenarnya org lain yg buat...huh..pastu senang2 aje minta maaf dan kate tak simpan dalam hati..WHAT!!! <('o'<)...bagi aku biarlah org nak kate apa...aku tau apa yang aku buat..korang tak berada ditempat dan rasa apa yg ku rasa..(walaupon dh lama tapi tetap segar dalam ingatan aku nih) 3:-( .. walaupon ader org kate dia paham..sebenarnya tak... sebab dia bukan diri kite...(korang paham tak ni)(◑.◑)

Tiada ulasan: