Blogger news

Ahad, November 22, 2009

love after love


the time will come
when, with elation,
you will greet yourself arriving
at your own door, in your own mirror,
and each will smile at the other's welcome,

and say, sit here. Eat.
You will love again the stranger who was your self.
give wine. give bread. give back your heart
to itself, to the stranger who has loved you

all your life, whom you ignored
for another, who knows you by heart.
take down the love letters from the bookshelft,

the photographs, the desperate notes,
peel your own image from the mirror.
sit. feast on your life.

-Derek Walcott-

Ahad, November 15, 2009

SELAMAT PAGI CINTA

video

8.48am

"ke kiri ku buntu
ke hutan ku hilang
ke timur ku kosong
aku terus bosan dan tertekan
seperti waktu yang terus saja meninggalkan aku
dalam ke dasar kerak bumi yang belum diterokai
warnaku rindu
jiwaku biru
menunggu cintaku umpama si buta yang melihat syurga
umpama lampu yang yang berbunyi hitam
lalu menunggu aku terus
kini malam tiba lagi kerana tinggalkan cahaya matahari
dibebankan dengan bunyi rintisan hujan
seperti mahu saja aku mengejar
gunung yang besarnya tidak terdakap
seperti itu jugalah rindu aku pada ...
kini harus aku terus menunggu
atau hilang saja dilautan luar"

suci : saya tau..siapa yg selalu memperhatikan saya..aaawak suka kan saya??
azam: saya tulis puisi ni..untuk awk faham..lebih dari suka..hampir kepada sayang
suci : terima kasih azam

9.13am

"..cinta yang mahal itu tak perlu dilafazkan...cinta yang agung itu adalah satu perngorbanan..tak ramai org yg sanggup bekorban kepada org yg dia cintai.."..kate atok kepada azam..

9.52am.

fiuhhhh..habis gak aku layan citer ni..huhu entah ape mimpi aku nengok citer ni..boleh tahan ar citer dia..macam biasa jer..tapi lagu2 dia best..huhuh...nanti aku upload lagu2 dia...

10.27am.

layannnnn.....memang best...

video

video

Rabu, November 11, 2009

GAMBAR CUCI THE MUSICAL 2

maaf aku tak ada gambar2 masa pementasan..gambar ni aku amik kat blog ni.
*credits:koishiemerah.blogspot*

GAMBAR CUCI THE MUSICAL

gambar ni diambil pada sabtu (7/11/2009)..ontheway nak g ISTANA BUDAYA nak g tengok CUCI MUSICAL

*masa dlm kete*

*tiket cuci musical..eheh ni student prize..(adik bongsu ku punyer tiket ler..)..kami beli tiket palinggggggg murah harganya harganya rm43.00 (ini paling muroh punyer)....pada asalnya aku ingat hanya kami je ader kat tingkat tu..ruper2 penuh tempat duduk..hehehehe...**baru lepas solat maghrib..tengah tungg adik2 aku turun ni...mana la diaorg ni weiiiii!! *
*ni gambo screen depan..(masa kat dlm ni)..gambar ni aku cilok kat cni..* *ni masa mula2 start..pembuka acara..diaorg nanyi..gambar aku amik kat cni
*kabur2 lak gambo ni...dah habis dahhh..habis dlm kul 12.15am.huhu~**hahahahahaha! lawk lak bile teringat masa amik gambo2 ni..aku ni dah la agak 'rendang' pastu org depan aku ni..mak aihhhh..tinggi bebenor...terasa sangat kerdil..hahahahahaha...lalu aku menjengketkan kaki aku..hahahaha inilah hasilnya..gambo tak seberapa..*

psssttt:lepas ni nak g tengok NATRAH lak