Blogger news

Ahad, Jun 12, 2011

LEE HYORI

assalamualaikum dan salam sejahtera,

hmm mana nk mulakan eh..

LEE HYORI


aaaaaaaaaaa..kenal tak???huhuhuh..kalu tak minat korea memang tak kenal kot..heee..maaf la post kali ni aku story ckit pasal hyori ni..maaf la kpd bukan peminat2 korea eh..(apa aku ngarot ni)..ok cam ni..


pada asalnya aku tak le minat ngan hyori ni..tapi pada suatu hari aku tertengok satu rancangan ni..yang diberi nama FAMILY OUTING..(adinda bongsu aku le yg suh tgk)..sejak aku tgk rancangan tu aku mula la minat gile ngan si hyori ni...adui..memang kelakarr la dia nih..kekekeke...


Hyori Lee (Korea: 이효리) lahir 10 Mei 1979. Ia adalah dari artis Korea Selatan. Bermuzik di R & B & penyanyi hip-hop dan aktres. Dia berasal dari sebuah artis berkumpulan wanita Fin.KL K-pop, tetapi kini sudah menjadi artis solo. Album pertamanya berjaya (solo), banyak anugerah diterima. Ia telah menjadi penyanyi wanita dengan bayaran tertinggi di Korea Selatan.


Album Hyori sudah mempunyai 4 album yang bejudul
    * Stylish…E (18 Agustus 2003)
    * Dark Angel (13 February 2006)
    * It’s Hyorish (24 Juni  2008)
    * H-Logic (13 April 2010)
*single*
* Anyclub (feat. Teddy from 1tym)
    * Anymotion (feat. Eric)
    * Anystar (feat Lee Jun Ki & Park Bom)
    * Toc Toc Toc
    * Scolded
    * Don’t Love Her
    * Off the Rec
nak tahu lebih lanjut mengenai beliau..leh la klik kat link2 ni.. ---> fanpage facebook , hyoleesub web , wiki












Tiada ulasan: