Blogger news

Isnin, Mac 01, 2010

salah lagi....

assalamualaikum dan salam 1 malaysia,

hellu my dear blog..sebenarnyer lame aku tak update ni..cume kelmarin aje aku start update blog ni..banyak perkara terjadi minggu lepas..dengan bebanan kerja nyer..(terbeban ngan kerja org lain)...hari ni pon nyaris2..hhahahaha...sib baik tak jadik..hehehe..

ahaihhh..apsal la hari ni aku rasa susah hati ni..sesak nafas rasernyer nih....

hmm kadang2 aku akan luahkan apa yg aku tak puas hati disini (tapi bukan kadang2..selalu sangat.. =P)..tapi ianya hanya sekadar luahan..salah ker??tak bermaksud apa2...bile ia sekadar luahan maknanya ia takkan disimpan didalam hati...tapi oleh kerana itu ada sahaja org yg terasa atau .... apa2 ajalah...tapi disini aku nak MINTA MAAF kepada sesiapa yg terasa atau terguris dengan catatan aku ini..
psst:aku harap catatan aku hari ni tak mengguris hati sesiapa...

Tiada ulasan: