Blogger news

Khamis, Mac 25, 2010

~ HANYA DIA ~

assalamualaikum dan salam 1 malaysia,

"Ku cintainya kerana cara dia
Sungguh berbeda dari yang telah ku jumpa
Renungan dia tulus merasuk jiwa
Hingga terasa terus ke hati

Ku cintainya kerana kesungguhannya
Bukannya kata-kata semata-mata
Perwatakannya mengatakan segalanya
Buatku percayakan janjinya"

[HANYA DIA-CTKD]

aduhaii..aku dah jatuh chenta dengan ini laguuu...sangat bermakna...alalalala..tapi ngan saper aku chentaaaa...hehehe...aku pon tak tau la ngan saperrr...tergantung tak bertali..(cam no tu??)

tapi AWAS...jangan jatuh cinta dgn MILIK org lain..(opss agak sensitif ni..)..tapi itu la yg berlaku zaman skang ni..aku tak paham laa..dah ader yg halal..tetap carik yg lain..dah berpunya pon masih tergila2kan org lain..dah mengikat janji pon masih berfoya2 dengan orang lain...dah dapat yg cantik/hensem etc. pon masih lagi bercerai berai atau berpisah..yang paling aku geram skali bagi yang sudah berkahwin....pelik aku...(hmm maleh nak ckp banyak sebab aku pon masih bujang..)...cube bayangkan kalau HAK kite di rampas atau diambil orang lain???cuba bayangkan...renung2kan....

ok..

Tiada ulasan: