Blogger news

Ahad, Januari 17, 2010

seperti biasa...

assalamualaikum dan salam 1 malaysia..

hmm apa yeak nak dituliskan..huhuh..mcm biasa sabtu dan ahad..aktiviti biasa...membuang masa di rumah..hehehehe....hajat dihati nak g opis 2 hari ni..tapi maleh la pulokk..huhuh..bile masuk aje kedalam opis..terus sakit kepala otak aku ni..badan sengal2..uu~~apa laaa..tak semangat langsung..
2 3 tiga hari ni aku asyik sibuk melayari utube..heheh..youtube laaa....banyak lagu2 korea aku post kan 2 3 hari ni..bukannyer aku tak minat ngan artis tempatan..aku tetap memberi sokongan padu pada artis2 tempatan kite..(artis malaysia)..kadang2 aku pelik gak..pelik ker kalu aku meminati artis2 dari korea ni??drama2 filem2 korea??hmm sama je kan dgn org2 lain yg minat pada artis2 barat ni..hmmm....

Tiada ulasan: