Blogger news

Isnin, Januari 18, 2010

aduh!sakit kepala ku!

assalamualaikum dan salam 1 malaysia..


aku tak pasti la sejak bila..tapi dalam seminggu dua ni..badan aku lenguh2..kepala pon asyik sakit..lagi2 kat bahagian tengkuk..isk...yg peliknyer sakit bile kat opis ajer...bile kat umah tak de la kritikal sangat...hmm skang ni aku cube berfikiran positif..mungkin aku penat bekerja..(iye la duk depan PC tuh dari 8.30am hingga..sampai aku balik la..)...(hmm knp lak tetibe aku rasa lain macam ni..uuu~~~misteri)..hahahaha..mengarut ajer..ngeh ngeh ngeh...
daku puasa hari ni..pose ganti+sunat isnin....rajin kan..huhuh..kene rajin dari skang..nanti kelam kabut cam tahun lepas..huhuhuh..org bersenang lenang nak sambut puasa..awaknyer kelam kabut nak habiskan ganti puasa..huhuhu..
ok la sambung esok..nak titon dahhh..esok masihh banyakkk keje nak kena siapkan...

pssttt: siapa nak jadik penolong sayer???... =( ..sedey skang ni sayer tiada pembantu..dia dah berenti keje..uuu~~(berlagak cam org berpangkat tinggi ajer nak kene ader penolong)

Tiada ulasan: