Blogger news

Isnin, Jun 14, 2010

wayang...

assalamualaikum dan salam sejahtera.

jumaat lepas aku bercuti kononnyer nak ziarah saudara mara ku dr kampung yg berada di putrajaya..eheh....kami g main bowling d alamanda..eheh..layan gakl sekali sekala main ramai2..

pastu sabtu hari tu..aku dan adik2 ku buat aktiviti seperti biasa..(sejak akhir2 ni suke sgt g nengok wayang)...membuang duit di GSC MIDVALLEY..hahahaha...kitaorg tinguk 3 cerita sekali gus tanpa henti..hahahahaha..memula masuk panggung 13,pastu 12dan akhir sekali 11..hehehe sebelah menyebelah..adei..rupernyer letih gakkan masuk kuar panggung ni..

first sekali tengaok citer A-TEAM..aku ni bukannyer suker sangat tinguk citer perang2 ni..entah cam ner raser nak tinguk lak citer ni..hehehe..memang tak rugi la..memang best..pastu kami layan citer LAGENDA BUDAK SETAN..hmm menarik gak citer ni..tapi yg buat aku tak puas hati tu...gambo2 dlm citer tu..kenapa mesti tunjuk muka pelakon2 aje..sebesar screen lak tu...hehehe..then akhir sekali KARETE KID..hahaha memang layann best sangat...(nanti aku postkan sinopsis dan trailer citer2 ni kat post yg lain erk)..

hmm pas kami habiskan aktiviti menonton..apa lagi perot dah keroncong...g makan kat rasa ayamass..kelaparan tahap max kami telah order set utk 4 org makan..miahahahah..dasat mehhh(maaf tiada gambo)....jangan tak caye licin semuanya kecuali ayam seketol ngan air suku jag tak habis..raser nak meletop perot dah..hahahahah..lepas tu g bersiar2 kat dalam MIDVALLEY..hehehehehe..

nak tahu tak masuk sabtu lepas dan dua minggu berturut aku g sana tinguk wayang..minggu sabtu yg lepas aku g sempena nak belanja adinda bongsuku..2 tiket wayang ngan 2 kali makan..kami tinguk KILLERS ngan NANNY MC P AND THE BIGBANG(yg tu pon aku post yg lain erk)...huhuh pokai minggu tu..tapi jalan2 sabtu baru ni adinda ngah yg belanje..semua dia nyer duit..hehehehe...nasib kau la ngah erk..

hmm satu kepuasan..walaupon duit habis..aku tak kisah..janji aku ngan adik2 aku gembira..hahahahaha..~ adei...(ikhlas ke ni...)...hmm tak lupe juga nak ucapkan terima kasih kepada adik ku si tengah kerana belanja ku makan dan tinguk wayang....

Tiada ulasan: