Blogger news

Jumaat, April 16, 2010

oh tuhan terangkan hati dalam sanubari kuu..~~

assalamualaikum dan salam sejahtera,

wahai cik belog ku..maafkan aku krn lama tak update..sudah ku cube sedaya upaye ku utk update hari2..tapi aku tewas dek kesibukan kerja2 ku yg semakin melampau banyaknyer..(padahal kerja2 yg selalu aku buat)...tapi memang betol..sejak akhir2 ni puan-puan yg bekerja di department CMU banyak tul sumbatkan akaun yg perlu diterminate didalam pool aku..huhuhuh...2 hari lepas sahaja diaorg dh sumbatkan sebanyak 800 lebeh..adoiii...dh la minggu depan aku kene g training selama seminggu..huhuh bolehkah aku siapkan semua keje2 ku dlm minggu ini dlm keadaan system yg sangat sengal sekarang ni????...bukan tak de org tolong..tapi..selagi aku leh buat aku buat sampai habis dan termampu..(kononnyer tak nak menyusahkan org laa..huhuh)

hmmm sepanjang minggu ini aku diduga dengan pelbagai dugaan.." YA ALLAH KAU KUATKAN LA SEMANGAT AKU"...aku hadapai semua itu dengan senyuman..betul la kate org dgn senyuman akan hilangkan rasa gusar kat hati ni...kadang2 aku terpikir..semenjak dua menjak ni aku agak sensitif..(bukan semenjak dua menjak nyer..tapi sejak hakiki lagi seorg yg sensitif..huhuh)..tapi aku cuba ubah sikap negatif aku tu..aku buat tak tau ajeee..maleh nak layan perasaan tuu..tapi bile kite buat tak tahu ajee..akhirnya hati aku yg sakit..pastu mula la simpan dendam dalam hati..(aku tak sukeeeee!!!)....tapi skang ni semuaya yg aku buat semuanya salah..kononnyer semuanya berpunca dari aku dan semuanya aku!!!.."YA ALLAH KAU TEGUHKAN LAH IMAN KU"...

hmmm cukup la setakat ni..nanti aku sambung lagi....

Tiada ulasan: