Blogger news

Ahad, Februari 14, 2010

cuti cuti cuti

assalamualaikum dan salam 1 malaysia

(gambar hiasan)

Selamat Tahun Baru Cina..GONG XI FATT CHAI..(tul ke ejaan ni).aummm..aummm...aummmm..eheh maklumla tahun harimau..huhuh
cuti panjang lagi...seperti biasa la...lebih selesa berada dirumah...(tapi tadi aku ngan adik aku g berfoya2..)..heheheheheee...
haisshhhh aku ni dah tak betol agaknyer..mn tak nyer..waktu2 cuti cam ni pon aku masih ingat keje kat pejabat..(penyakit gile kerja)...huhuhuhu..apa nak jadi nih..tak leh ker aku bercuti dgn aman dan damai..
esok..(kiranya hari ni la)..kami sekeluarga nak balik kpg...(kene balik gak)...rumah pon tunggang terbalik..aduyaiiiiiii....ingatkan cuti panjang ni leh ar aku kemas almari baju aku tu..(eheh..ingatkan nak kemas umah..)..nanti kate aku buat umah ni cam HOTEL ajeee...(terguris aku dgr ade org ckp aku camni)...

(semua diatas gambar hiasan)

2 3 menjak ni aku asyik tido lewat ajer..pastu makan pon cam dah tak leh nak control...asyik nak makan nak makan nak makan...huhu.kelmarin aku makan KFC ngan McD..aduyaaaaiii..fast food..rosak rosak..ingatkan tak nak la makan semua2 tu..tapi.........huhuh faham2 aje laaa...roak diet aku..hahahaha
ok la tibe masanyer aku melelapkan mate..esok nak drive..daaa....

Tiada ulasan: