Blogger news

Rabu, Februari 17, 2010

ader ker???

assalamualaikum dan salam 1 malaysia,

cuti panjang lepas 24 jam aku asyik duk ngadap laptop adikku ajee...(mujur la dia demam leh ar aku gune jap)..huhuh...dah lama aku tak layan FARMVILLE,PETVILLE dan segala macam game yg ader kat FB tuh semua aku layan ajeee...huhuhu maka berduyun2 la segala macam bonus kat wall aku..hahahahaha..adoiii apa nak jadik nih... [>_<]

[gambar hiasan]

kadang2 bile aku terpikir...ader kawan ke aku ni???hahahah..mana taknyer...hidup seharian aku..keje keje keje kejeeeeeeeee aje memanjang..kawan2 semua aku tinggalkan...[>_<]...kesian kawan2 aku semua.. [-_-]...kesian kat aku gak...hidup tanpa kawan2..memang tak meriah(sedihkan...)....kadang2 aku sedar gak..hmm entahla...lebih suke mendiamkan diri ajee..dann...hmm entahla..susah nak bg tau...kenapa aku macam ni....ader sejarah di sebaliknyer..hmmm...kawan2 sek men aku dulu pon terus aku tinggalkan..(itu pon ader sebabnyer)..bukan aku tak nak bkawan..cume..hmmm entahla..aku nak buktikan pada 'seseorg' tu..yg aku ni boleh hidup tanpa kawan2...sejak tu aku kurang bersosial..(maksudnyer kurang berkawan)..tapi malangnyer 'seseorg' tu tak perasan..malah dikatanya pulak aku ni SOMBONG tak nak bergaul dgn org sekeliling..huh!..adil ker??patut ker???hmmm...sampai sekarang ni aku rasa macam tak de kawan..(kawan budak2 opis aje)...bile aku nak ajak kawan2 kuar jalan2 ker..duk kat kedai mamak ker..sampai aku tak tau nak ajak saper...(terukkan..)..hmm..


[gambar hiasan]


pssttt:kadang2 bukannyer tak de org ajak melepak2 nih...aku aje yg maleh..miahahah..adeii

Tiada ulasan: