Blogger news

Ahad, Januari 03, 2010

selamat tahun baru 2010

assalamualaikum dan salam satu malaysia..

first sekali aku nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2010..

hmm sejak akhir ni aku semakin 'rajin' bercerita kat blog ni...huhuhuuu...
tahun baru aku sambut seperti biasa..duk kat umah tinguk TV(lebih selesa berada dirumah)...apa azam tahun baru???ngeri gak bile pikir pasal azam nihhh...bile kate tak de dikatanya tak berwawasan..hmmm camne erk..rasanya tak perlu aku bicarakan pasal azam aku tahun ni...biar aku simpan dulu..bile dah berjaya dan sukses akan ku canangkan satu dunia..hohohoho..(huh!dasatnyer..melampau.. )..
hari jumaat sepanjang hari aku lepak kat umah..rasa lain je bile dpt duk umah ni..ngeee..selalunyer kuar pagi balik malam...bile masernyer duk lepak..jap je duk tengok tv..pastu tido...itula kehidupan aku..tak de yg istimewanyerr.. =P ..pastu sabtu pagi aku kuar then lepas tu g opis..siapkan keje sampai jam 8.00 mlm...ade gak org tanya bile masanyer aku g date..hahahaha..phm???adoi yaaa...bercinta la dik non.. =P ...yg itu sgt complicated...
ok la..nak tido dahhh..daaaa...

psst:sebelum tu ade sesuatu aku nak citer..heheheh...macam tak percaya tapi ni memang benar...hhahahaha..nak tau tak malam tahun baru tu aku mimpikan..DATO' SITI la...ngeeee....adoi yaaa..2 kali beb..cium tangan lak tu...dia senyum aje bile masa kiteorg jumpe tu...ngeee..(tengah tersenyum2 sorang nih)

Tiada ulasan: