Blogger news

Isnin, Januari 04, 2010

hari pertama

assalamualaikum dan salam 1 malaysia

ngeeee..hari ni hari pertama bekerja utk tahun baru 2010..feel???biasa ajer...dgn opis bersepah nyer...kabus sana sini..huhuhu...dgn lif yg rosaknyer..(sib baik umah aku tingkat 7)...

hmm nak citer cikit pasal org yg suke sangat nak ambil tahu hal peribadi orang..mmg pelik ngan manusia cam ni....masalahnyer org yg rapat ngan kite pon tak sampai cam tu ambil tahu...siap telefon lagi nak tahu kebenaran cerita..(heee..mengalahkan wartawan melodi ni..)...pastu lagi satu kalu dah tahu tu diam2 aje la..ni ckp pon perli2..kononnyer nak bergurau..nak bergurau pon berpada2 la beb!....heh..geram aku...

hari ni juga hari pertama utk seisi persekolahn 2010..huhu teringat aku masa aku mula2 masuk sekolah darjah 1 dulu..hehehehe..lawak lawak..punya takut g tandas waktu tu..(hmm rasanyer zaman aku tu citer hantu sakinah tgh popular..ngeee..jadinyer aku terpengaruh ar ckit)..tup tup aku croooooooottttttt....dlm kelas..hahahahahahahahaha....gile malu aku waktu tuuu...aku rasa semua org ada pengalaman cam ni kan... =) ...

hmm ok la nak buat keje laaa...daaa....salam.

Tiada ulasan: