Blogger news

Selasa, Januari 12, 2010

assalamualaikum dan salam 1 malaysia..
hmm apa ya aku nak citer kan hari ni....huhuh..banyak mende dlm otak dan hati aku ni...tapi macam biasa la aku tak reti nak luahkan dlm bentuk perkataan...semakin hari,semakin menggelegak dah ni....dgn masalah dalaman lagi..masalah kat luar lagii..huh!sekarang ni aku rasa semua manusia hanya pentingkan diri sendiri..bila mereka semua susah..resah...putus asa..aku pon turut rasa susah..resah..putus asa...tapi bile kite cube memahami.........(hmmm tak tau nak bg jawapan apa)...sebagai langkat selamat..aku selalu berfikirian positif dan isthigfar bebanyak..hanya itu sahaja yg aku buat utk menenangkan hati,jiwa dan minda aku ni...lagi lama berdiam diri lagi sakit hati aku ni...(sape nak tau hati aku sakit kalu tak bg tau..=P)
ok la..sampai kat sini dulu coretan luahan perasaan ni..hahahahahah..(hmmm asyik luah perasaan aje..)

Tiada ulasan: