Blogger news

Isnin, Disember 14, 2009

NATRAH

assalamualaikum dan salam 1 Malaysia.
aku baru je pulang dari menonton NATRAH di IB...
hmmm sebenarnya..hmmm..entahla mungkin aku aje yg terasa semacam..macam....ada sesuatu yg tak sampai..tak puas..macam ada tetinggal sesuatu dlm citer ni...hmmm..tapi apa ya..???
tapi tahniah kepada Kak Eirma Fatima pengarahnya..bukan senang nak mengarah kan cerita yg berkisar kan Fakta dan sejarah...
ada satu scene yg paling menyentap hati dan jantung aku ni..semasa keluarga angkat Natrah kalah pada perbicaraan kedua..mengalir air mata aku masa tu...(huhu sedey masa tu).sebenarnya ada lagii..tapi aku tak reti macammn nak olahkan ia menjadi ayat..(huhuhu..ayat apo nihhh..)..

*gambar2 diambil dari sini*

hmm lupe lak nak bg tau...tak sangka DAto' Siti Nurhaliza bersama suami pon ader dtg..alahaiii..cooomeeyynyer,,dek kerana leka tengok dia sampai lupe nak amik gamboo diaa..hahahah..dah la pulak tu bile Dato Siti dah pandang ke arah kami..tapii ye keee dia pandang ke arah kami???hahahaha perasan.. =P (aku ngan adik2 aku laaa..)..tetibe lak diaorg tersipu2 malu..(angah dan nab)....hahahahaa..lawak lawak..tapi gambar dia ader kat kamera adikku lak...gambar jauh.....pastu lak ANNUAR ZAIN pon dtg gak..huhuh..tak lupe gak IMUDA pon ada...pastu ader lagi..lagi laaa lawak...lepas habis pementasan tadi..macam biasa la nak g amik gambar artis2...entah macam mn aku betul2 duk depannnn sekali..huhuhuh..tapi malangnyerr..tepon habis bateri..hahahahahahaa...memang malang...sabo je la kan...
hmm ok la..gambar2 nanti aku upload kemudian..huhuhuh..nak tido dah..selamat malammm.. ZZzzzZZZ

Tiada ulasan: