Blogger news

Jumaat, Ogos 28, 2009

~LAMAN~

selamat pagi jumaat(^_^)..alhamdulillah aku masih lagi dapat berpuasa sehingga ke hari ini..masuk hari ni dah hari ke-7 umat islam berpuasa.

hari ini aku ada majlis bebuke puasa kat luar..kami berbuke kat LAMAN(( 2851 Jalan Seri Penchala ) – Berdekatan Penchala)..hmmm aku pon tak pasti kat mana..tak pernah sampai sana pon..nanti aku tumpang echan je kang...


hmmm...esok aku balik kampung..selasa petang baru balik kl semula...uhuh..semua ada esok..best nyerrrr... =)
insyaallah 3 hari lagi negara kita malaysia akan menyambut hari kemerdekaan negara yang ke 52..tema dia..hmmm..adeh aku pon dah lupe ni(^_^")..(apa punya rakyat malaysia la...hohohoho)..
ok la aku nak mula bekerja ni..lalalalala..(curik masa waktu kerja buat mende alah ni)

Tiada ulasan: