Blogger news

Ahad, Jun 21, 2009

shin ae wedding -K.WILL (harioh)

selamat hari ahad..hu hu hu hari ni seharian aku duk umah tak keluar kemana..sejak dari semalam..hajat dihati ni nak g opis..tapiiiii..huhuhu tetibe rasa malas lak..asyik duk kat opis jer..masa utk diri sendiri pon tarak..memang la dalam kepala otak ni sarat dah pikir pasal keje..asal aku celik mata je ingatkan pasal keje..aku dah parah ni..(letih la..)...hmmm esok nak g keje ni tak tau nak pakai baju apa??uu~~

borink tahap maksima dah aku ni..aku pon g la kat web youtube,search: shin ae wedding(pelakon,model)..tak sangka lak leh ada..seronoknyerrr..ni masa K.WILL(penyanyi korea) tengah buat persembahan..sooo sweett masa husband dia kesat air mata shin ae dengan sarung tangan dia..uu~~ romantiknya..pastu lagu ni lak..adoi la..lirik dia..~~he he he he..tinguk sendirik la... ^__*..

2 ulasan:

wawa berkata...

Tak pernah aku jumpa org segiler ko...ni kena buang daerah ni...aku bagi ko pilihan, tamilwood ke? atau indonwood?

➳➳ MsSonatagurl berkata...

aiyak..sampai hati kamu :((
aku pon tak tau la kenapa semereng ni aku minat... :P