huhuh~~~ album ct kuar hari ni leww..090909..cantik tarikh ni...bile nak g beli ni???..dengar kate album ni limited...huhuhu~~~saper nak tolong belikan niii????
citer ni aku cilok darik belog adik aku..sorry ngah..hehehehe..
Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah
group ni agak popular sejak akhir2 ni(kat korea laaaa)..kat mana2 pon ada citer tentang group ni(kat web2 artis korea)..group ni ada 4 orang..Lee Chae Rin 18thn, Park Bom 25thn, Sandara Park 24thn, Gong Min-ji <--kalu ikutkan dia ni yg paling mude sekali umur dia 15thnhuhu..sempat berposing lagi ni..ni masa tengah tunggu wife2 diaorg ni dtg...(fadzni ngan abg sepol)
berposing sebelah kete zaidi sebelum bertolak....(depan:adly,wawa,zaidi,yuni,aku,shida & ikhsan/duduk:shah)
gambar waktu siang

[credits:wonderfulsworld.com]
hari ini aku ada majlis bebuke puasa kat luar..kami berbuke kat LAMAN(( 2851 Jalan Seri Penchala ) – Berdekatan Penchala)..hmmm aku pon tak pasti kat mana..tak pernah sampai sana pon..nanti aku tumpang echan je kang...